Mavi Garcia puja al podi del Giro Donne

Mavi García continua assaborint aquest 2022 en forma d’èxits. Després del seu doblet al Campionat d’Espanya fa unes setmanes celebrat a Mallorca, la corredora de Marratxí ha finalitzat aquest cap de setmana tercera a la classificació general del Giro Donne a Itàlia.

La victòria d’aquesta edició de la cursa italiana ha estat per la imbatible Annemiek Van Vleuten, que ja s’havia imposat en les edicions del 2018 i 2019. La corredora neerlandesa del Movistar Team ha liderat la classificació general pràcticament des de la quarta etapa.

La local Marta Cavalli s’ha fet amb la segona posició, a una distància d’1 minut i 52 segons. La tercera posició ha estat per Mavi García, que s’ha imposat a Elisa Longo i ha quedat a 5 minuts i 56 segons de Van Vleuten.

Fotografia: UCI / Dario Belingheri

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *